راهنمای خرید ورق پلی کربنات با کیفیت


درحالی‌که همه ما با بسیاری از مزایای شیشه آشنا هستیم، پلی کربنات یک جایگزین فوق‌العاده است که دوام بیشتری دارد و از طرفی هزینه کمتری دارد و به‌صرفه‌تر است.

ورق‌های پلی کربنات یکی از بادوام‌ترین ورق‌های موجود در بازار هستند که با انواع شرایط جوی سازگاری دارند و هم‌اکنون افراد بسیاری از آن در ساخت‌وسازهای مربوطه استفاده می‌کنند.

در این راهنمای خرید ورق پلی کربنات قصد داریم تا شمارا با این ورق‌ها آشنا کنیم و انواع ورق پلی کربنات با کیفیت را به شما معرفی کنیم. پس باما همراه باشید.

 

خرید ورق پلی کربنات

 

پلی کربنات چیست؟

به زبان ساده اگر بخواهیم توضیح دهیم پلی کربنات چیست، باید گفت پلی کربنات یک ترموپلاستیک سخت است که کاربردهای فراوانی دارد.

برخلاف اکثر پلاستیک‌های دیگر، توانایی جذب گرما را دارد که باعث می‌شود انرژی بسیار کارآمد و عایق فوق‌العاده‌ای باشد. پلی کربنات همچنین سبک‌وزن است و کار با آن را در محل آسان می‌کند.

پلی کربنات یک ماده بسیار پایدار است که حتی می‌توان آن را ذوب کرد، خنک کرد و مجدداً مورداستفاده قرارداد و از تولید زباله‌های غیرضروری جلوگیری کرد.

بعلاوه، در برابر دماهای بالا و اشعه ماوراءبنفش بسیار مقاوم است و از تاب برداشتن یا تغییر رنگ در نور خورشید جلوگیری می‌کند. به لطف این مزایای فوق‌العاده، این ماده تقریباً کاربردهای نامحدودی دارد.

راهنمای خرید پلی کربنات

 

  • پلی کربنات در مقابل شیشه

در مقایسه پلی کربنات و شیشه هر دو خود را به‌عنوان محلول‌های لعاب قابل‌اعتماد معرفی کرده‌اند. هرکدام مزایا و معایب خاص خود رادارند که در اینجا خلاصه می‌شود:

در مقایسه با شیشه یک ورق پلی کربنات با کیفیت محکم‌تر، سبک‌تر، ارزان‌تر و نگهداری و کار با آن بسیار ساده‌تر است. تنها دلیل انتخاب شیشه زیبایی‌شناسی و افزایش انتقال نور است.

راهنمای خرید ورق پلی کربنات

 

  • مزایای خرید پلی کربنات

بدون شک مزایا مهم‌ترین فاکتوری است که در خرید باید به آن توجه داشته باشیم به همین خاطر ما در این راهنمای خرید ورق پلی کربنات اول به مزایای این ماده اشاره خواهیم کرد.

این مزایا باعث شده که پلی کربنات به یک گزینه فوق‌العاده و راه‌حلی عالی برای بسیاری از پروژه‌ها تبدیل شود.

  1. وزن سبک
  2. دوام بالا
  3. عایق
  4. ایمنی بالا
  5. قیمت به‌صرفه

 

راهنمای خرید ورق پلی کربنات

برای پاسخ به سوال ورق پلی کربنات از کجا بخرم باید اطلاعات کامل‌ی در خصوص راهنمای خرید ورق پلی کربنات داشته باشیم. قبل از اینکه یک ورق پلی کربنات با کیفیت انتخاب کنید لازم است به یک سری نکات مهم در این رابطه توجه داشته باشید. این راهنمای خرید پلی کربنات به خاطر این نگاشته شده است تا شما در انتخاب‌های خود دقت کنید و درنهایت بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید. مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید ورق پلی کربنات با کیفیت به آن دقت کنیم شامل موارد زیر است:

  1. انتخاب نوع ورق پلی کربنات
  2. خرید از فروشگاه معتبر
  3. انتخاب بهترین ورق
  4. و…

 

  • انتخاب نوع ورق پلی کربنات

در بازار انواع و اقسام ورق‌های پلی کربنات وجود دارند که هرکدام از آن‌ها برای کاربردهایی مناسب هستند. مهم‌ترین نوع ورق‌های پلی کربناتی که وجود دارند عبارت‌اند از:

  1. ورق پلی کربنات تخت
  2. ورق پلی کربنات دوجداره
  3. ورق پلی کربنات لانه زنبوری ( سه جداره )
  4. ورق پلی کربنات Ax Panel (چهار جداره)
  5. ورق پلی کربنات RFX
  6. ورق پلی کربنات پلی سان و پلی ویو  ( موجدار )

 

 

ورق پلی کربنات تخت

یکی از بارزترین ورق‌های پلی کربنات جنس تخت آن است. این ورق بیشتر در مصالح ساختمانی استفاده می‌شود و یکی از سخت‌ترین گونه‌های ورق پلی کربنات است که درعین‌حال از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. از این ورق در چراغ خودردو، کلاه‌های ایمنی، ورودی مترو و… استفاده می‌شود. از این نوع ورق پلی کربنات به‌عنوان ورق پلی کربنات شیشه ای نیز یاد میشود.

مزایا:

  1. مقاومت بالا
  2. شفافیت بالا
  3. قابلیت نصب آسان
  4. قابلیت شکل‌دهی و سوراخ‌کاری

راهنما خرید پلی کربنات

 

ورق پلی کربنات دوجداره

گزینه دوم در راهنمای خرید ورق پلی کربنات ما ورق‌های دوجداره یا لانه‌زنبوری هستند که بیشتر برای کاربردهای گل خانه، سقف کاذب، سقف استخرها، پل‌های هوایی و… استفاده می‌شود. ورق پلی کربنات چند جداره برای استفاده از فضای داخل و خارج از ساختمان نیز مناسب است و در برابر اشعه ماوراءبنفش (UV) مقاومت از خود نشان می‌دهد.
مزایا:

  1. قابلیت شکل‌دهی آسان
  2. بازیافت آسان
  3. مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش (UV)

نکات خرید ورق پلی کربنات با کیفیت

 

ورق‌ پلی کربنات موجدار

این ورق‌ها معروف به ورق‌ پلی کربنات موجدار هستند که ساختار بسیار قوی دارند و در برابر ضربه و خوردگی نسبت به سایر ورق‌های پلی کربنات بهتر عمل می‌کنند. این ورق‌ها بیشتر در سقف استخر، سقف گلخانه، مصارف صنعتی و ساختمانی و… استفاده میشوند.

مزایا:

  1. مقاوم بالا در برابر ضربه
  2. مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالا
  3. عایق گرما و رطوبت

راهنمای خرید پلی کربنات موجدار

 

  • انتخاب یک فروشگاه مناسب در راهنمای خرید ورق پلی کربنات

یک سوال بسیار مهم در راهنمای خرید پلی کربنات این است که از کجا ورق پلی کربنات با کیفیت بخریم؟ در سطح اینترنت فروشگاه‌های زیادی برای فروش ورق پلی کربنات فعالیت می‌کنند.

انتخاب یک فروشگاه مناسب و ایده آل مهم‌ترین نکته در راهنمای خرید ورق پلی کربنات است که باید به آن دقت کنیم. امروزه جنس‌های تقلبی زیادی در بازار وجود دارند و تا حدود زیادی اصل بودن و مناسب بودن اجناس به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنیم بستگی دارد.

همچنین توجه به قیمت گذاری پلی کربنات در فروشگاهی که قصد داریم از آن خرید کنیم نیز مهم است. یک انتخاب خوب نه تنها کیفیت آن باید مناسب باشد بله باید قیمت گذاری معقولی نیز داسته باشد.

سعی کنید قبل از اینکه از فروشگاهی خرید کنید حتماً در رابطه باسابقه فروشگاه پرس‌وجو کنید و از معتبر بودن وب‌سایت یا پیج فروشگاهی اطمینان حاصل کنید. سایت سالار فایبر گلاس یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش پلی کربنات است.

 

  • توجه به محصولات و کیفیت آن‌ها

فقط معتبر بودن یک فروشگاه و خرید از آن کیفیت جنس‌هایی که می‌خریم را تضمین نمی‌کند. بهترین راه‌کار برای اطمینان از کیفیت محصول و برند توجه به بازخورد مشتریانی است که آن را خریده‌اند.

برای این کار می‌توانید نظرات خریداران را برای محصولات مختلف بررسی کنید و یا از کسانی که تجربه خرید این محصولات رادارند سؤال کنید. سالار فایبر گلاس یکی از مراکزی است که بهترین برند پلی کربنات را ارائه می‌دهد.

 

 

سخن پایانی

انتخاب یک ورق پلی کربنات مناسب و ایده آل به‌گونه‌ای که کیفیت را برای ما به ارمغان بیاورد به موارد زیادی بستگی دارد.اینکه کدام نوع از این ورق برای کار ما مناسب است و برای چه کاربردی از چه ورقی استفاده کنیم، انتخاب یک فروشگاه مناسب و توجه به کیفیت محصول با توجه به بازخورد مشتریان مهم‌ترین نکاتی هستند که باید در راهنمای خرید ورق پلی کربنات با کیفیت به آن دقت کنیم.

پلیمر طلایی یزد به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین فروشگاه‌ها و شرکت‌های تولید پلی کربنات قدمت دیرینه‌ای در خدمات‌رسانی به مشتریان درزمینه ی انواع محصولات پوششی ازجمله پلی کربنات دارد.

با انتخاب این فروشگاه خیال شما بابت کیفیت محصولات و قیمت آن راحت خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *