ورق پلی کربنات پلی سان (پلی کربنات ذوزنقه ای)

 

ورق پلی کربنات پلی سان (پلی کربنات ذوزنقه ای) چیست؟

پلی کربنات پلی سان که با نام پلی کربنات ذوزنقه ای نیز شناخته می‌شود، محصولی است از دسته ورق پلی کربنات موجدار است که برای تولید آن از به روزترین تکنولوژی استفاده می‌شود. این ورق‌ها به شکل دو جداره تولید می‌شود و کارایی بسیار بالایی در سوله ها و انبار ها برای تامین روشنایی و بهینه سازی مصرف انرژی دارند، در نتیجه یکی از مناسب‌ترین جایگزین‌ها برای نمونه‌های دیگری همچون ورق‌های ذوزنقه‌ای گالوانیزه یا ورق‌های سینوسی به شمار می‌روند.

لوگوی شرکت سالار فایبر

خرید پلی کربنات پلی سان از گروه صنعتی سالار فایبر به عنوان نماینده پلیمر طلائی یزد

با توجه به این موضوع که گروه صنعتی سالار فایبر نمایندگی پلیمر طلایی یزد را برعهده دارد، این شرکت در مقایسه با دیگر فروشگاه ها قیمت پایین تری برای خرید پلی کربنات پلی سان در نظر گرفته است. همچنین این موضوع کمک بسیار زیادی برای سریعتر رسیدن محصول خریداری شده به دست مشتریان توسط گروه صنعتی سالار فایبر می کند.

 

مشخصات فنی ورق پلی کربنات پلی سان

مهم‌ترین هدف ساخت این محصول، کاهش مصرف انرژی بوده است. پلی کربنات پلی سان قابلیت این را دارد که با استفاده از نور طبیعی، روشنایی فضا را به خوبی تامین کند. این موضوع باعث شده است که یک ورق پلی کربنات پلی سان، کار چندین ورق ذوزنقه‌ای گالوانیزه را انجام دهد که از نظر هزینه نیز بسیار به صرفه‌تر است. این نوع پلی کربنات نیز، درست مانند ورق پلی کربنات RFX گزینه‌ی مناسبی برای پوشش گلخانه‌ها و سوله‌ها است. ضخامت این نوع ورق‌ها بین ۴ تا ۶ میلی متر است و عرض مفیدی به اندازه‌ی ۹۹۵ میلی متر دارد. طول استاندارد هر ورق ۶ متر است که طبق خواسته‌ی مشتری تا ۱۲ متر نیز قابل افزایش است.

ورق پلی کربنات پلی سان polysun

مزایا پلی کربنات ذوزنقه ای

 
  • نگهداری آسان: این ورق ها را با آب یا یک پارچه ی مرطوب به راحتی میتوان تمیز نمود.
  • حمل و نقل راحت: به علت سبک بودن این ورق ها به راحتی قابلیت حمل و نقل را دارند.
  • استفاده و نصب آسان: در زمان نصب و در دمای محیط می توان ورق ها را خم کرد یا برش زد.
  • حفاظت در برابر اشعه فرا بنفش: ورق ها ی ذوزنقه ای و سینوسی دوجداره شرکت پلیمر طلایی یزد دارای پوشش آنتی یووی بوده که از عبور اشعه های مضر فرا بنفش جلوگیری می کند.
  • مقاوم در برابر عوامل جوی: ورق پلی سان (ذوزنقه ای) دوجداره پلی کربنات تولید شرکت پلیمر طلایی یزد سبک و شفاف می باشد و دربرابر عوامل جوی مانند طوفان و تگرگ کاملا مقاوم می باشد.
  • مقرون به صرفه از نظر اقتصادی: این ورق ها به دلیل وزن کم قابل نصب بروی تمامی سازه ها مانند سازه هایی با پروفیل آهنی،آلمینیومی، لوله ای شکل و چوبی و … دارد و از دوام و پایداری فوق العاده ای برخوردار هستند. بهینه سازی مصرف انرژی پلی کربنات پلی ویو (سینوسی) دوجداره پلی کربنات تولید شرکت پلیمر طلایی یزد به دلیل ساختار خود از خواص عایق کاری بهتری برخوردارند که همین امر باعث شده تا همین ورق ها انتخاب اول در ساختار های انتقال نور همراه با بهینه سازی مصرف انرژی باشند.
  • انعطاف پذیری: ورق های پلی کربنات ذوزنقه ای بسیار انعطاف پذیر هستند و به راحتی می توان آنها را شکل داد و به اشکال مختلف قالب گیری کرد. به همین دلیل برای استفاده در سقف های منحنی یا زاویه دار ایده آل هستند.
  • شفافیت : ورق های پلی کربنات ذوزنقه ای شفاف هستند و به نور طبیعی اجازه عبور می دهند. این می تواند به کاهش نیاز به نور مصنوعی در طول روز، صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها کمک کند.
  • کاهش صدا: ورق های پلی کربنات ذوزنقه ای دارای خواص کاهش نویز خوبی هستند که می تواند به کاهش آلودگی صوتی در ساختمان ها کمک کند.
ورق پلی کربنات پلی سان polysun
 

کاربرد ورق پلی کربنات پلی سان

ورق های پلی سان (ذوزنقه ای) دوجداره پلی کربنات تولید شرکت پلیمر طلایی یزد مصارف حرفه ای بسیار زیادی دارند معمولا با هدف کاهش مصرف انرژی برق در سوله ها و کارخانجات، به ازای چند ورق گالوانیزه ، یک ردیف ورق پلی کربنات نصب می شود که روشنایی محیط های صنعتی را با استفاده از نور طبیعی، کاملا تامین مینماید. همچنین به علت کاهش هدر رفت انرژی حرارتی و نصب بسیار راحت و ساده ، بهترین انتخاب پوشش در گلخانه ها می باشد. جدا از انواع گلخانه‌ها و سوله‌ها که می‌توانند بیشترین استفاده را از پلی کربنات پلی سان ببرند، این نوع ورق برای مصارف دیگر نیز قابل استفاده است. به طور مثال، از ورق پلی کربنات ذوزنقه ای می‌توان در پل‌های عابر پیاده، سقف پارکینگ‌ها، انواع سایبان و حتی سقف‌های شیب دار خانه‌های ویلایی استفاده کرد.

کاربرد پلی کربنات ذوزنقه ای

قیمت ورق پلی کربنات ذوزنقه ای

قیمت گذاری برای هر مدل ورق پلی کربنات، کار آسانی نیست. دلیل آن هم دخیل بودن عوامل گوناگون در قیمت این محصول است. به طور مثال، قیمت پلی کربنات ذوزنقه ای، با توجه به قیمت مواد اولیه، کیفیت آن‌ها، میزان تورم و بسیاری عوامل دیگر مشخص می‌شود.