ورق پلی کربنات پلی ویو (پلی کربنات سینوسی)

ورق پلی کربنات پلی ویو (پلی کربنات سینوسی)

پلی کربنات پلی ویو، که با نام پلی کربنات سینوسی نیز شناخته می‌شود به نوعی از ورق پلی کربنات اطلاق می‌شود. این مدل نیز مانند ورق پلی کربنات پلی سان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ای ساخته می‌شود و در موارد گوناگون کاربرد دارد. هر ورق پلی کربنات پلی ویو، در ضخامت‌های بین ۴ تا ۶ میلی متر ساخته می‌شود. عرض مفید آن ۱۰۴۰ میلی متر است و طول آن نیز به ۶ متر می‌رسد. لازم به ذکر است که درخواست مشتری بر روی طول هر ورق تاثیرگذار است، به طوری که شما می‌توانید طول ورق پلی کربنات سفارشی خود را تا ۱۲ متر افزایش دهید. ورق پلی کربنات پلی ویو به دلیل ظاهر موجدار خود به ورق پلی کربنات موجدار نیز شهرت دارد. اتصال ورق‌های پلی کربنات پلی ویو بسیار آسان است و هزینه‌ی کمتری دارد؛ چرا که برای نصب آن، هیچ نیازی به یراق آلاتی از قبیل عایق رطوبتی، چسب آکواریوم و یا ایزوگام سرد نیست.

خرید پلی کربنات سینوسی از گروه صنعتی سالار فایبر به عنوان نماینده پلیمر طلائی یزد

با توجه به این موضوع که گروه صنعتی سالار فایبر نمایندگی پلیمر طلایی یزد را برعهده دارد. این شرکت در مقایسه با دیگر فروشگاه ها قیمت پایین تری برای خرید پلی کربنات پلی ویو در نظر گرفته است. همچنین این موضوع کمک بسیار زیادی برای سریعتر رسیدن محصول خریداری شده به دست مشتریان توسط گروه صنعتی سالار فایبر می کند.

گروه صنعتی سالار فایبر
 

مزایا ورق پلی کربنات پلی ویو (پلی کربنات سینوسی)

از جمله نقاط قوت پلی کربنات پلی ویو می‌توان به قدرت عبور نور آن اشاره کرد. این ورقه‌های پلی کربنات به خوبی نور را از خود عبور می‌دهند که باعث می‌شود تا جایگزین مناسبی برای شیشه باشند. مقاومت این ورقه‌ها در برابر ضربه فوق العاده است. به همین دلیل، از آن‌ها در ساختمان سازی نیز استفاده‌ی فراوانی می‌شود.
به دلیل خاصیتی که این ورقه‌ها در برابر متعادل سازی دما دارند، مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند و در هزینه‌ها نیز صرفه جویی می‌کنند. هر دو طرف سطح رویی ورق پلی کربنات پلی ویو، با نوعی عایق UV پوشیده شده است که از عبور اشعه‌های ماورای بنفش خورشید جلوگیری می‌کند.

مزایای ورق پلی کربنات پلی ویو (پلی کربنات سینوسی)
 

مشخصات فنی ورق پلی کربنات پلی ویو

ورق پلی کربنات پلی ویو Polywave (سینوسی)

 

کاربرد ورق پلی کربنات پلی ویو (پلی کربنات سینوسی)

 

درست مانند نمونه‌ی دیگر آن، یعنی ورق پلی کربنات پلی سان، این نمونه نیز یکی از بهترین گزینه‌ها با هدف کاهش مصرف انرژی برق برای استفاده در سقف و دیواره‌های گلخانه‌ها است. همچنین به علت کاهش هدر رفت انرژی حرارتی و نصب بسیار راحت و ساده ، بهترین انتخاب پوشش در گلخانه ها می باشد. علاوه بر استفاده در گلخانه‌ها، از پلی کربنات پلی ویو برای ساخت سایبان‌ها و سقف پارکینگ‌ها، دیواره‌ها و سقف سوله‌ها، سقف شیب دار منازل ویلایی و یا پل‌های عابر پیاده استفاده کرد.

ورق های پلی کربنات پلی ویو به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، اغلب برای مصارف ایمنی و امنیتی استفاده می شوند. می توان از آنها برای ساخت سپرهای محافظ، موانع و محفظه ها در صنایع مختلف مانند تولید، ساخت و ساز و حمل و نقل استفاده کرد.ورق های پلی ویو به دلیل خواص عایق الکتریکی عالی برای ساخت قطعات الکتریکی و الکترونیکی استفاده می شود. آنها معمولاً برای ساخت  خازن، عایق های الکتریکی و بردهای مداری  استفاده می شوند. همچنین در صنعت خودروسازی برای ساخت قطعات سبک وزن و قوی مانند چراغ های جلو، چراغ های عقب و تزئینات داخلی استفاده می شود.

کاربردهای ورق پلی کربنات پلی ویو (پلی کربنات سینوسی)
 

قیمت پلی کربنات سینوسی

قیمت پلی کربنات سینوسی بر اساس عواملی مانند قیمت نفت، قیمت ارز، تورم، قیمت مواد اولیه و ..‌. تعیین می‌شود. به خاطر داشته باشید که هرچقدر کیفیت مواد اولیه بالاتر، و ماشین آلات پیشرفته‌تر باشند، قیمت محصول نهایی نیز به حداکثر خود می‌رسد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *