سالار فایبر گلس نمایندگی پلیمر طلایی یزد

درباره شرکت پلیمر طلائی یزد

با توجه به شهرت فراوان پلی کربنات و محصولاتی از قبیل آن، پیدا کردن اجناس باکیفیت روز به روز دشوارتر می‌شود. شرکت پلیمر طلایی یزد، به عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سازندگان ورق پلی کربنات و آکریلیک فعالیت می‌کند. دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که به دنبال بهترین محصول پلیمری باشد و نام این شرکت را نشنیده باشد. شرکت پلیمر طلایی یزد که با نام ptyco نیز شناخته می‌شود، فعالیت خود را از سال 1381 و در شهرک صنعتی تفت استان یزد آغاز کرده است. تا به امروز این شرکت موفق شده است با استفاده از نیروی کار متخصص و ابزارآلات باکیفیت، انواع و اقسام محصولات پلیمری را تولید، و به مشتریان خود عرضه کند.

این شرکت با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی خود، علاوه بر این که یکی از محبوب‌ترین منابع ورق‌های پلی کربنات و آکریلیک در داخل کشور عزیزمان است، بلکه محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند و بیرون از مرزهای ایران نیز مشتری‌های خاص خود را دارد. هدف اصلی این شرکت، استفاده از مزایای بی‌شمار محصولات خود، مانند پلی کربنات و ورق های آکریلیک برای ایجاد جهانی بهتر و امن‌تر است. چرا که با پیشرفت علم و کیفیت کاری این شرکت، روز به روز به مزیت‌های موادی که توسط پلیمر طلایی یزد ساخته می‌شوند افزوده خواهد شد.

علاوه بر این که این شرکت از ابتدا بر روی کیفیت مواد اولیه‌ی مورد استفاده‌ی خود تاکید داشته است، در کنار آن از یک واحد کنترل سخت‌گیر و حساس نیز کمک گرفته است که با دقت تمام، کیفیت محصولات و روند تولید را در تمامی مراحل زیر نظر دارند. هیچ محصولی در پلیمر طلایی یزد تا قبل از این که از آزمون بازرسی واحد کنترل سربلند بیرون نیاید وارد بازار نخواهد شد. در حال حاضر، گروه صنعتی سالار فایبر نیز به عنوان نمایندگی پلیمر طلایی یزد مشغول فعالیت است.

مزایا استفاده از محصولات پلیمر طلایی یزد چیست؟

این مجموعه، حساسیت بالایی در کیفیت محصولات تولیدی خود دارد و از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز نیز در این راستا استفاده می‌کند. همچنین، ماشین‌آلات این شرکت همگی تولید اروپا هستند و آزمون‌های کیفی این شرکت طبق آخرین استانداردهای جهانی صورت می‌گیرد.

چند نوع رزین در ساخت انواع فایبرگلاس به‌کار می‌رود؟

ورق های فایبرگلاس براساس رزین به‌کار رفته در ساخت‌شان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و همین سبب می‌شود ویژ‌گی‌های مختلفی داشته باشند. رزین به‌کار رفته در تولید قطعات فایبرگلاس سه دسته‌ی کلی دارند:

پلی ‌استر : پلی‌استر در برابر خوردگی مواد خورنده ضعیف عمل می‌کند.
وینیل استر : وینیل استر مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد.
اپوکسی : این نوع رزین مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، حرارت و دمای هوا دارد.
البته رزین پلی‌استر غیراشباع ارتوفتالیک نوع خیلی پرکاربردی از رزین است که این روزها در ساخت انواع فایبر گلاس به‌کار می‌رود. این نوع رزین در تمام دنیا استفاده می‌شود و استحکام بالا و قیمت مناسبی هم دارد.

در شرکت پلیمر طلایی یزد چه محصولاتی ارائه می شود؟

محصولاتی که از آزمون‌های گوناگون کیفیتی با موفقیت عبور کرده‌اند، به نمایندگی پلیمر طلایی یزد ارسال شده و آماده‌ی ورود به بازار می‌شوند. این تست‌ها شامل آزمایش ضربه، کشش، میزان تغییر نور در برابر اشعه‌ی UV خورشید و همچنین تعیین شاخص جریان مذاب می‌شود. تمام آزمایشات و تولیدات انجام شده در شرکت، از استانداردهای محیط زیستی، کیفیتی، بهداشتی و همچنین ایمنی پیروی می‌کنند. در ادامه، پرطرفدارترین محصولاتی را که توسط این شرکت تولید می‌شوند برای شما به شکل لیست آماده کرده‌ایم.

آسمان مجازی

از محبوب‌ترین محصولات شرکت پلیمر طلایی یزد می‌توان به آسمان مجازی اشاره کرد. آسمان مجازی، یک جایگزین برای سقف کاذب است که با داشتن شکل‌ها و رنگ پردازی‌های گوناگون، به فضای ساختمان شما جذابیت بیشتری می‌بخشد. ورقه‌های آسمان مجازی از ورق‌های پلکسی گلاس و نوعی ترموپلاست ساخته می‌شوند. خود این ورق‌های پلکسی نیز به صورت مستقیم توسط پلیمر طلایی یزد ساخته می‌شود. نکته‌ی جالب در خصوص تایل‌های آسمان مجازی این است که تنها محدود به استفاده بر روی سقف نیستند و حتی بر روی دیوار نیز قابل نصب هستند.

ورق‌های امنیتی

ورق‌های پلی کربنات یکی دیگر از محصولاتی هستند که در میان تولیدات صنایع پلیمر طلایی یزد کیفیت چشمگیری دارند. کیفیت و مقاومت این ورقه‌ها به حدی بالا است که می‌توان از آن‌ها حتی در صنایع دفاعی و الکتریکی نیز استفاده کرد. شرکت پلیمر طلایی یزد به صورت مستقیم اقدام به تولید ورق‌های امنیتی نیز می‌کند که از آن‌ها برای ساخت محصولات ضدگلوله نیز استفاده می‌شود. در ساخت این مدل‌ها، معمولا از ورق پلی کربنات چند جداره استفاده می‌شود که هم ضخامت بالاتری دارد و هم در برابر ضربه مقاوم‌تر است.

دیوار صوتی

در زندگی شهری و با افزایش روز به روز ماشین آلات پر سر و صدا، نیاز به آرامش و سکون افزایش پیدا کرده است. پلی کربنات و محصولات شبیه به آن، به عنوان ابزاری که می‌توانند به خوبی به عنوان عایق صدا مورد استفاده قرار بگیرند، در ساخت دیوار صوتی استفاده می‌شوند. تا به امروز، در اتوبان حکیم و کردستان از این نوع دیوار صوتی‌ها استفاده شده است و تاثیر فوق‌العاده‌ی آن توجه همه را جلب کرده است. مقاومت در برابر صدا، تنوع در رنگ و اندازه، راحت فرم گرفتن و عدم تغییر رنگ در مدت زمان طولانی، همه از جمله ویژگی‌هایی هستند که دیوارهای صوتی را در بازار خرید محبوب کرده‌اند. سالار فایبر به عنوان نمایندگی پلیمر طلایی یزد، مناسب‌ترین نوع ورق پلی کربنات و پلکسی گلاس برای این نوع دیوارها را نیز وارد بازار می‌کند و با بهترین قیمت به فروش می‌رساند.

ورق پلی کربنات RFX

ساخت ورق پلی کربنات تا امروز توانسته است به خوبی به بسیاری از نیازهای خریداران پاسخ دهد. با این وجود، نمونه‌ی جدیدی از آن نیز برای هدف‌های دقیق‌تری طراحی شده است. ورق پلی کربنات RFX، تنها در رنگ سفید شفاف تولید می‌شود و هدف اصلی آن، تنظیم کردن محیط دما است. این ورق، بهترین گزینه برای استفاده در سقف و دیواره‌های گلخانه‌ها محسوب می‌شود. تفاوت ورق پلی کربنات چند جداره و سایر مدل‌های پلی کربنات با این نوع را در بخش بعد توضیح خواهیم داد. شرکت پلیمر طلایی، انواع ورق پلی کربنات شفاف (تخت) را تولید کرده و آن‌ها را به بازار و نمایندگی‌های خود ارسال می‌کند. گروه صنعتی سالار فایبر، به عنوان نمایندگی پلیمر طلایی یزد، علاوه بر دریافت محصولاتی که توسط این شرکت تولید شده‌اند، انواع طلق و ورق پلی کربنات موجدار و … را نیز تولید می‌کند.

تفاوت ورق پلی کربنات RFX و سایر مدل‌های پلی کربنات

از نظر ظاهری، تفاوت ورق پلی کربنات RFX و مدل‌های دیگر در این است که پلی کربنات RFX برعکس نمونه‌های رایج که در تمام رنگ‌های پرکاربرد تولید می‌شوند، تنها در رنگ‌های شفاف و محدود موجود است. علت آن هم مشخص است؛ ورق پلی کربنات RFX باید نور را از خود عبور دهد. به همین دلیل شفافیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این ورق‌ها قابلیت این را دارند تا که نور را از 35 تا 82 درصد عبور دهد. همچنین، ورق‌های پلی کربنات RFX شیارهای موازی مانندی دارند که مدل‌های دیگر پلی کربنات از آن‌ها برخوردار نیستند.
تنظیم دمای محیط توسط این ورق‌ها نیز به شکل خاصی انجام می‌شود. نور خورشید در تابستان به صورت مستقیم به سطوح برخورد می‌کند. در چنین مواردی، ورق RFX این نور را منعکس می‌کند تا نوری که وارد فضا می‌شود کاهش پیدا کند و هوا خنک‌تر شود. از سوی دیگر، در فصول سرد سال، نور خورشید دیگر مستقیم نیست بلکه به شکل زاویه دار می‌تابد. به همین دلیل، در صورتی که سقف و دیواره‌های محیط از جنس پلی کربنات RFX باشند، این ورقه‌ها نور خورشید را به خود جذب می‌کنند تا محیط داخلی را گرم کنند. به همین دلیل، استفاده از این نوع پلی کربنات برای محیط‌هایی مانند گلخانه که تنظیم دما در آن از اهمیت بالایی برخوردار است کاربرد دارد.

خرید محصولات از گروه صنعتی سالار فایبر به عنوان نماینده پلیمر طلائی یزد

گروه صنعتی سالار فایبر، به عنوان نمایندگی پلیمر طلایی یزد، تمام محصولات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از سایر بخش‌های سایت دیدن کنید و یا با تیم مشاوره‌ی تخصصی رایگان سالار فایبر تماس برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *