ورق پلی کربنات چهار جداره (پلی کربنات 4xPanel)

پلی کربنات چهار جداره (پلی کربنات 4xPanel) چیست؟

ورق پلی کربنات جزء محبوب‌ترین موادی است که در صنایع و پروژه‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. در اثر گذر زمان، مدل‌های بیشتری به پلی کربنات اضافه شد. به طور مثال، شکل و بافت آن تغییر کرد و یا به ضخامت آن افزوده شد. همین موضوع در نهایت، به ساخت ورق پلی کربنات چند جداره منجر شد. پلی کربنات چهار جداره یا 4xPanel نوعی از پلی کربنات است که با داشتن چهار لایه از ضخامت قابل توجهی برخوردار است. افزایش ضخامت ورق پلی کربنات علاوه بر تغییر ظاهر، موارد مصرف آن را نیز تغییر می‌دهد.

 

قیمت ورق پلی کربنات چهار جداره (پلی کربنات 4xPanel)

قیمت گذاری برای خرید پلی کربنات چهار جداره، دقیقا مانند مدل‌های دیگر آن انجام می‌شود. تورم، قیمت ارز، هزینه‌ی مواد اولیه، ابعاد و ضخامت، کیفیت مواد اولیه و …، همگی از مواردی هستند که قیمت پلی کربنات چهار جداره را مشخص می‌کنند.

لیست قیمت ورق پلی کربنات چهار جداره (پلی کربنات 4xPanel)
 

خرید پلی کربنات چهار جداره از گروه صنعتی سالار فایبر به عنوان نماینده پلیمر طلائی یزد

گروه صنعتی سالار فایبر، به عنوان نمایندگی پلیمر طلایی یزد این افتخار را دارد تا بهترین محصولات پلیمری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این گروه، از یک تیم متخصص مشاوره نیز کمک گرفته است تا به تمامی سوالات شما عزیزان، پیش از خرید پاسخ دهد. برای اطلاعات بیشتر، از مطالب دیگر سایت ما بازدید فرمایید.

 

آیا خرید ورق پلی کربنات چهار جداره شامل گارانتی می شود؟

ضمانت پانزده ساله این شرکت خود دلیل بر کیفیت بالای محصولات تولیدی می باشد. همچنین دارای ۵سال خدمات پس از فروش نیز می باشد.

ویژگی های ورق پلی کربنات چهار جداره (پلی کربنات 4xPanel)

ورق پلی کربنات چهار جداره، از هر دو طرف خود، توسط لایه‌ای از جنس پلی اتیلن پوشیده شده‌اند. این لایه نقش محافظ را برای ورق پلی کربنات ایفا می‌کند. به طوری که می‌تواند اشعه‌های مضر و ماورابنفش نور خورشید را که برای پوست ضرر دارند به خود جذب و سپس دفع کند.

مقاومت در برابر ضربه بالا: ورق های پلی کربنات چهار جداره در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و می توانند در شرایط آب و هوایی شدید از جمله تگرگ، برف و باد مقاومت کنند. آنها همچنین در برابر ترک خوردن و شکستن مقاوم هستند، که آنها را به یک انتخاب محبوب برای کاربردهای خارج از منزل تبدیل می کند.

عایق عالی:  می تواند با حفظ دمای ثابت در داخل ساختمان به کاهش هزینه های انرژی کمک کند. آنها همچنین در جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش موثر هستند، که می تواند به محافظت از داخل ساختمان در برابر آسیب خورشید کمک کند.

سبک وزن: ورق های چهار جداره پلی کربنات سبک وزن هستند و به راحتی قابل حمل هستند و نصب و حمل و نقل آن ها را آسان تر می کند.

مقاومت در برابر آتش: این ورق ها دارای خواص مقاومت خوبی در برابر آتش هستند و می توان از آنها در ساختمان هایی با مقررات ایمنی آتش نشانی سختگیرانه استفاده کرد.

 

ورق پلی کربنات 4xPanel
 

ابعاد و ضخامت ورق پلی کربنات 4xPanel

این مدل از ورق پلی کربنات، در ضخامت‌های ۱۲ میلی متر، ۱۴ میلی متر و ۱۶ میلی متر تولید می‌شوند. ابعاد آن نیز در ورقه‌های استاندارد ۲ متر در ۶ متر است که می‌توان با برش دادن این اندازه‌ها را تغییر داد. ورق پلی کربنات چهار جداره، هم در رنگ‌های پرکاربرد و هم به صورت شفاف در بازار موجود است.

ابعاد ورق پلی کربنات 4x Panel
 

کاربردهای ورق پلی کربنات 4xPanel

با توجه به قابلیت متعادل سازی دما، یکی از بیشترین کاربردهای این ورق‌های چند جداره، ساخت دیواره‌ها و سقف گلخانه‌ها است. علاوه بر آن، از ورق پلی کربنات چهار جداره، برای ساخت انواع سایبان‌ها و نورگیرها نیز استفاده می‌شود. کاربرد دیگر این مدل پلی کربنات، ساخت دیوارهای عایق صوتی است. این مدل دیوارها در اتوبان‌ها و بزرگراه‌های پر رفت و آمد استفاده می‌شود. همچنین، می‌توان از آن برای کاهش سر و صدای ساختمان سازی و … نیز استفاده کرد.

کاربرد ورق پلی کربنات چهار جداره
 

مزایا ورق پلی کربنات چهار جداره (پلی کربنات 4xPanel)

ورق پلی کربنات 4xPanel به دلیل داشتن ضخامت بالا، عایق مناسب‌تری نسبت به مدل‌های دیگر پلی کربنات است. از این ورق‌ها می‌توان به عنوان عایق صوتی و همچنین عایق حرارتی در صنایع گوناگون استفاده کرد. مزیت دیگر پلی کربنات، قیمت مناسب آن است. پلی کربنات از بسیاری از جهات گزینه‌ی بهتری از شیشه است. این محصول از شیشه سبک‌تر است و حتی در صورت شکسته شدن، خطر یا مشکلی ایجاد نمی‌کند. علاوه بر تمام این‌ها، پلی کربنات قابلیت بازیافت آسان را دارد. بنابراین، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوستداران محیط زیست و کسانی که دغدغه‌ی طبیعت را دارند به شمار می‌رود.

مزایای ورق پلی کربنات چهار جداره (پلی کربنات 4xPanel)
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *