راهنما خرید پلکسی گلاس


پلکسی گلاس نوعی ورق از جنس پلیمر و پلاستیک است که از شیشه بسیار مقاوم‌تر و از لحاظ شفافیت همانند آن است. امروزه پلکسی گلاس به دلیل کاربرد گسترده در زمینه‌های مختلف پزشکی، دکوراتیو، صنایع روشنایی، عایق صوتی و‌… بسیار پرطرفدار است.

از همین‌رو ما نیز بر آن شدیم تا یک راهنمای خرید پلکسی که جنبه‌های مختلف این ورق از کیفیت و قیمت تا بهترین مارک تولیدی را پوشش دهد برای شما آماده کنیم. به وسیله‌ی این راهنمای جامع خرید پلکسی گلاس، شما می‌توانید یک خرید مناسب و ایده‌آل داشته باشید. پس اگر قصد جمع‌آوری اطلاعات درباره‌ی ورق پلکسی گلاس را دارید، ‌ییشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید و انتخاب پلکسی گلاس باید در نظر بگیریم

پلکسی گلاس درتمامی رنگ‌ها و سایزها به فروش می‌رسد.

 

مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید و انتخاب پلکسی گلاس باید در نظر بگیریم

قدم نخست در راهنمای خرید پلکسی توجه به ابعاد و اندازه پلکسی گلاس است. مانند سایر متریال‌ها، پلکسی گلاس نیز در ابعاد و اندازه‌های مشخصی تولید می‌شوند. البته آنچه در ایران تولید می‌شود با ابعاد و اندازه‌های ورق‌های پلکسی خارجی متفاوت است، اما این تفاوت خیلی چشمگیری نبوده و می‌توان از آن صرف‌نظر کرد.

بیشتر ورق‌های پلکسی موجود در بازار ایران معمولا در دو سایز ۱.۸۰ در ۱.۲۰ متر و ۲ در ۳ متر هستند. شما با توجه به نوع کارتان، می‌توانید اندازه‌های خود را مشخص کرده و هر تعداد ورق پلکسی که نیاز دارید خریداری کنید.

نکته‌ی بعدی در راهنمای خرید پلکسی که باید به آن توجه شود، ضخامت پلکسی گلاس است. ورق پلکسی گلاس نیز همانند شیشه‌ها که ضخامت‌های مختلفی دارد، در ضخامت‌های مختلف با کارایی متفاوت تولید می‌شوند.

صخامت این ورق‌ها از یک تا ۶۰ میلی‌متر است. لازم به ذکر است هرچه ضخامت ورق بیشتر می‌شود، طبیعتا به مقاومت آن نیز افزوده خواهد شد. کاربرد پلکسی گلاس در زمینه‌های مختلف بسیار زیاد است و جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه یا آیینه‌های شیشه‌ای می‌باشد.

راهنمای جامع خرید ورق پلکسی گلاس

 

 

چه مواردی بر روی قیمت گذاری پلکسی گلاس‌ها موثر است؟

این سوال یکی از رایج‌ترین و پرتکرار‌ترین سوالات مشتری‌ها در هنگام خرید ورق‌های پلکسی گلاس است. اغلب خریداران تمایل دارند، بدانند نحوه‌ی قیمت‌گذاری ورق‌های پلکسی گلاس چگونه است و بر چه اساسی قیمت‌ها تعیین می‌شوند.

برای پاسخ به این سوال باید توضیح داد که مسئله‌ی تاثیرگذار بر قیمت پلکسی گلاس مربوط به دو فاکتور ابعاد و ضخامت، ورقه‌ها خواهد بود. به تعبیری دیگر هرچه ابعاد و ضخامت ورق‌های پلکسی گلاس بیشتر شود، به همان نسبت قیمت این ورق‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است، تمامی رنگ‌های مختلف پلکسی گلاس یک قیمت ثابت دارند. برای مثال رنگ زرد ورق پلکسی گلاس با رنگ‌های آبی و یا قرمز هم قیمت می‌باشد. این برابری قیمت به دلیل یکسان بودن کیفیت ساخت و برابر بودن مراحل تولید ورق‌های پلکسی رنگی و شفاف است.

پس لازم نیست هزینه بالا‌تری برای خرید رنگ‌های مختلف پرداخت شود. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که فروشنده‌ها و میزان سود آن‌ها نیز در تعیین قیمت ورق پلکسی گلاس تا حدی اثر‌گذار خواهند بود. پس انتخاب یک تولیدی و فروشنده خوب می‌تواند تا حد قابل توجهی هزینه‌ها را کاهش دهد.

عوامل موثر بر قیمت گذاری پلکسی گلاس در خرید

 

معتبرترین و با‌کیفیت‌ترین برندهای تولید پلکسی گلاس

مهم‌ترین عوامل تعیین کننده کیفیت پلکسی گلاس‌ها شامل: کیفیت مواد اولیه، ضخامت یکسان در تمام ورق، ضریب عبور نور و وضوح رنگی می‌شود.
در بین تولید کنندگان مختلف این ورق‌ها، ورق‌های تایوانی از کیفیت بالاتری نسبت به سایر ورق‌های وارداتی به کشور برخوردارند. در راهنمای خرید پلکسی، شناخته شده‌ترین برندهای ورق‌های تایوانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ورق پلکسی برند یرلانگ (YearLong)

ورق پلکسی یرلانگ بدلیل مرغوبیت مواد اولیه اغلب در ساخت حروف‌های برجسته تبلیغاتی استفاده می‌شود. حروف‌های برجسته ای که توسط پلکسی گلاس یرلانگ تولید می‌شوند علاوه بر نور یکدستی که دارند دارای وضوح رنگی بالایی نیز هستند.

کاملترین راهنما خرید پلکسی گلاس

 

  • ورق برند چوچن

این ورق پلکسی از نظر کیفیتی با ورق یرلانگ تقریبا در یک رده قرار خواهند گرفت. طیف گسترده و وسیع از ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلف تولید شده توسط این برند می‌تواند نیاز بازار را به خوبی پوشش دهد.

معتبرترین و با‌کیفیت‌ترین برندهای تولید پلکسی گلاس

 

  • ورق پلکسی اچ اچ سی ( HHC Acrylic Sheet )

کمپانی HHC، امروزه از نظر کیفیت و کمیت به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ورق اکریلیک شناخته می‌شود.

برند اچ اچ سی ورق پلکسی کلاس و نکات خرید

 

  • برند ریچانگ

شرکت ریچانگ بیشتر از 40 سال است که ورق‌های اکریلیک تولید می‌کند و در این زمینه به جزئی از تولید کنندگان برتر تبدیل شده است. از بارزترین ویژگی‌های این ورق‌ها میتوان به تنالیته‌های براق و جذاب آن اشاره نمود، که با سایر برندها تفاوت دارد و به همین علت نیز آن را تبدیل به یکی از برترین‌ها در بازار پلکسی گلاس کرده است.

 

 

بورس ورق پلکسی تهران کجاست؟

قطب اصلی فروش ورق‌های پلکسی گلاس در بازار تهران از پاساژ ولیعصر شروع می‌شود و تا پا‌منار و سه راه دانگی ادامه پیدا می‌کند. این قسمت از بازار منحصرا مربوط به فروش ورق پلکسی گلاس و کار برش لیزری ورق‌های پلکسی گلاس است.

برای خرید پلکسی گلاس دو راهکار وجود دارد:

  1. مراجعه به صورت حضوری در بورس فروشگاه‌های ورق پلکسی گلاس در بازار تهران.
  2. خرید به صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر ورق پلکسی گلاس.

نکات خرید پلکسی گلاس

پلکسی گلاس، انعطاف‌پذیر است و در مقابل تابش نورخورشید نیز مقاوم است.

 

کلام پایانی

گروه صنعتی سالار فایبر مجموعه‌ای است از کارکنان با‌تجربه با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه‌ی ورق‌های پلکسی گلاس. این گروه در طی سال‌ها فعالیت در حوزه‌های مختلف، پروژه‌های موفق بسیاری را برای سازمان‌های مختلف در سطح کشور اجرا کرده است.

در این مقاله با عنوان راهنمای خرید پلکسی، توضیحاتی در رابطه‌ با تفاوت‌ها و شباهت‌های شیشه و پلکسی گلاس و نکات مهمی که باید در هنگام خرید پلکسی گلاس به آن توجه کرد برای شما ارائه دادیم. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد خرید اینترنتی ورق پلکسی گلاس را دارید، می‌توانید به سایت فروشگاه گروه صنعتی سالار فایبر به آدرس اینترنتی www.salarfiberglass.com مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *