توری پلاستیکی از کجا بخریم؟


توری پلاستیکی از کجا بخریم؟ با توجه به کاربردهای متنوع توری‌های پلاستیکی، احتمال دارد که تا کنون این سوال برای هر کسی پیش آمده باشد. در این مطلب ضمن معرفی و بررسی انواع توری پلاستیکی به این سوال پاسخ دهیم که چه راه‌هایی برای خرید این محصول وجود دارد. با ما همراه باشید.

انواع توری پلاستیکی

پیش از آن که به این سوال پاسخ دهیم که توری پلاستیکی از کجا بخریم، لازم است که به طور کامل با این محصول آشنا شویم. چرا که توری پلاستیکی انواع مختلفی دارد.
هر کدام از مدل‌های توری پلاستیکی نیز کاربرد مخصوص به خود را دارند. در نتیجه آشنا شدن با این محصولات می‌تواند شما را برای داشتن یک تجربه خرید ایده‌آل یاری دهد.

 

انواع توری پلاستیکی

 

1. توری مرغی

شناخته‌شده‌ترین مدل توری پلاستیکی، توری مرغی است. دلیل نام گذاری این مدل، این است که کاربرد اصلی توری مرغی برای درست کردن حفاظ برای مرغ و خروس و انواع طیور است. با کشیدن این توری دور محوطه نگهداری از مرغ‌ها، این پرندگان از حمله حیوانات وحشی در امان خواهند بود.
کاربرد دیگر توری مرغی برای درست کردن حفاظ‌های مراقبتی در پروژه‌های ساختمان‌سازی است. این حفاظ‌ها از سقوط مصالح روی عابران جلوگیری خواهد کرد.

2. توری راشل

توری راشل یک توری پلاستیکی پر استفاده در صنایع بسته‌بندی به خصوص برای مواد غذایی است. اندازه سوراخ‌های توری راشل بسیار ریز است. در عین حال از گردش هوا جلوگیری نمی‌کند.
به همین دلیل میوه‌ها و محصولات خوراکی داخل این توری تازه باقی می‌مانند. به علاوه قرار دادن مواد غذایی داخل توری راشل، آن‌ها را از ضربه یا صدمه فیزیکی حفظ خواهد کرد.

3. توری بسته‌بندی

توری پلاستیکی بسته‌بندی در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می‌شود. بسته به اندازه محصول و کالای مدنظر می‌توان مناسب‌ترین سایز توری بسته بندی را خریداری نمود.
به علاوه توری‌های بسته‌بندی رنگ‌بندی بسیار متنوعی نیز دارند. توجه داشته باشید که در توری‌های پلاستیکی بسته بندی هرچه میزان سوراخ‌ها بزرگ‌تر باشد، استحکام و مقاومت توری نیز بیشتر خواهد بود.

4. توری حصاری

توری پلاستیکی حصاری شباهت بسیاری با توری مرغی دارد. این توری همانطور که از نام آن پیداست، برای حصارکشی انواع فضاها در شهر یا روستا به کار گرفته می‌شود. رایج‌ترین مدل توری پلاستیکی مدل سبز رنگ آن است. البته این توری در رنگ‌های قرمز، زرد و یا سفید نیز تولید شده است.

5. توری محافظ

بسیاری از محصولات و تجهیزات برای نگهداری یا حمل و نقل نیاز به پوشش محافظتی دارند. این پوشش در برابر ضربه، فشار و به طور کلی صدمات فیزیکی از محصولات مراقبت می‌کند.
توری‌های پلاستیکی محافظ در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. توری پلاستیکی محافظ برای انواع وسایل تزیینی، شیشه‌های مواد خوراکی و تجهیزات شکستنی مانند لامپ قابل استفاده است.

شما می‌توانید برای آگاهی از آخرین قیمت توری پلاستیکی با واحد فروش ما در سالار فایبرگلاس تماس بگیرید. حالا که با انواع مدل‌های توری پلاستیکی آشنا شدیم نوبت آن است که پرسش اصلی این مقاله را پاسخ دهیم؛ توری پلاستیکی از کجا بخریم؟

راه‌های خرید توری پلاستیکی

برای خریدن انواع توری پلاستیکی به طور کلی دو راه وجود دارد. هر فردی می‌تواند با در نظر گرفتن شرایط خود مناسب‌ترین روش را انتخاب کند.

• خرید توری پلاستیکی به شیوه اینترنتی
• خرید توری پلاستیکی به شیوه حضوری

هر کدام از این دو روش مزایا و معایب خود را دارند. در حقیقت همانطور که گفتیم شرایط هر فرد می‌تواند بهترین روش را برای او مشخص کند.
با این حال طبیعتا خرید اینترنتی سریع‌تر و راحت‌تر از خرید حضوری است. در مقابل برخی افراد با خرید محصولات به شیوه حضوری را ترجیح می‌دهند. چرا که ممکن است اطمینان از کیفیت محصول در این روش بیشتر از خرید اینترنتی باشد.

 

خرید توری پلاستیکی

 

توری پلاستیکی از کجا بخریم تهران؟

گفتیم که دو طریق برای خرید توری پلاستیکی وجود دارد؛ خرید اینترنتی و خرید حضوری. در این بخش تصمیم داریم تا به اصلی‌ترین پرسش این مقاله پاسخ دهیم، توری پلاستیکی از کجا بخریم؟

1. خرید اینترنتی

مهم‌ترین و نخستین گام برای خرید اینترنتی پیدا کردن یک فروشگاه معتبر و مطمئن است. چرا که در خرید غیر حضوری اساسا متعهد بودن فروشنده موثرترین عامل برای داشتن تجربه خریدی ایده‌آل است.
با توجه به این نکته پیشنهاد ما به شما سایت سالار فایبر گلاس است. گروه صنعتی سالار فایبرگلاس بیش از دو دهه است که در زمینه تولید و فروش محصولات و مصالح ساختمانی از جمله توری پلاستیکی و فلزی فعالیت می‌کند.
تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی دارای ضمانت کیفیت کالا هستند. به علاوه تفاوتی ندارد که در کدام شهر زندگی می‌کنید. سالار فایبر گلاس سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل می‌دهد.
با توجه به تمامی این موارد در پاسخ به افرادی که می‌پرسند اینترنتی توری پلاستیکی از کجا بخریم حتما اولین گزینه سالار فایبرگلاس است. البته سایت‌های دیگری نیز مانند آهن بیزنس، آهن بازار و نوین عایق در زمینه فروش توری پلاستیکی فعالیت می‌کنند.

2. خرید حضوری

با وجود مزایایی که خرید اینترنتی و تلفنی دارد، برخی افراد همچنان ترجیحشان انجام خرید به شیوه حضوری است. اگر شما هم جزو این دسته افراد بوده و این سوال برایتان ایجاد شده است که توری پلاستیکی از کجا بخریم، در این بخش به این سوال پاسخ می‌دهیم.

بازار آهن مکان

نخستین پیشنهاد ما برای افرادی که قصد خرید توری پلاستیکی در شهر تهران دارند، بازار آهن مکان است. این بازار در محدوده جنوب شرقی شهر تهران قرار دارد. موقعیت دقیق بازار آهن مکان در بزرگراه آزادگان، جنب پل صنیع خانی می‌باشد. دفاتر فروش بسیاری در این بازار اقدام به فروش انواع محصولات فلزی و غیرفلزی از جمله انواع توری پلاستیکی کرده‌اند‌.

بازار شادآباد

دیگر مرکز فروش انواع توری‌های پلاستیکی در تهران بازار شادآباد است. این بازار انتخاب بسیار مناسبی برای اهالی غرب؛ تهران است. این بازار در منطقه ۱۸ تهران، حوالی بلوار الغدیر و میدان جانبازان قرار گرفته است. خوب است بدانید که محصولات بازار شادآباد تنوع بیشتری نسبت به بازار آهن مکان دارند.

فروشگاه‌های محلی

آخرین گزینه برای خرید حضوری توری پلاستیکی فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی است. طبیعتا از چنین فروشگاه‌هایی نمی‌توان انتظار تنوع بالای محصولات داشت. معمولا فروشگاه‌ها و مغازه‌های فروش تجهیزات ساختمانی در هر محله‌ای به شکل محدود برخی از مدل‌های توری پلاستیکی را عرضه می‌کنند.

 

قیمت توری پلاستیکی

 

قیمت توری پلاستیکی

حالا که گفتیم توری پلاستیکی از کجا بخریم و با مراکز فروش حضوری آشنا شدیم خوب است تا کمی درباره نحوه تعیین قیمت توری پلاستیکی بیشتر بدانیم. مبنای تعیین قیمت توری‌های پلاستیکی بر اساس واحد متر مربع می‌باشد.
مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت این محصول وزن پایه و مواد اولیه آن هستند. مورد بعدی که می‌تواند بر قیمت توری پلاستیکی باشد مقدار یو وی بکار رفته داخل توری است. نکته قابل ذکر دیگر وزن و ضخامت توری است. طبیعتا هرچه ضخامت توری بیشتر باشد، وزن آن نیز بالاتر خواهد رفت. در نتیجه هزینه توری بیشتر می‌شود.
عامل تاثیرگذار بعدی نوع مواد استفاده شده در توری است. قطعا بالا بودن کیفیت متریال بکار رفته باعث افزایش سطح قیمت توری پلاستیکی می‌شود‌. در نهایت برند تولیدکننده توری نیز می‌تواند بر قیمت پایانی اثر داشته باشد.

سخن پایانی
با توجه به کاربردهای مختلف توری پلاستیکی احتمالا برای بسیاری از ما این سوال پیش آمده که توری پلاستیکی از کجا بخریم. در این مقاله ضمن پاسخ به این سوال شما را با انواع مختلف این محصول آشنا کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و گرفتن مشاوره خرید رایگان با کارشناسان ما در سالار فایبر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *