پشم سنگ از کجا بخرم؟


پشم سنگ از کجا بخرم؟ اگر قصد عایق بندی ساختمان یا منزل خود را داشته باشید احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است. پشم سنگ یکی از بهترین و کارآمدترین کالاهایی است که به عنوان محصول پوششی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مقاله ضمن صحبت درباره این محصول و بررسی مزایا و مضرات پشم سنگ به این سوال پاسخ می‌دهیم که از کجا پشم سنگ بخریم. پس در صورت نیاز به خرید پوشش عایقی در ادامه با ما همراه باشید.

 

پشم سنک از کجا بخرم

معرفی پشم سنگ

قبل از اینکه به سراغ پاسخ سوال از کجا پشم سنگ بخریم برویم، خوب است بدانیم پشم سنگ چیست و کمی با این محصول پرکاربرد آشنا شویم. اصلی‌ترین مورد استفاده از پشم سنگ به عنوان عایق است. در حقیقت پشم سنگ از هر نظر یک عایق ایده‌آل است.

ماده اولیه این محصول سنگ بازالت است. با انجام برخی کارها نظیر ذوب کردن سنگ در حرارتی معادل 1600 درجه سانتی گراد، این سنگ به الیاف تبدیل شده و الیاف‌ها توسط دستگاه در قالب‌های دلخواه کنار هم فشرده می‌شوند.

گاهی ممکن است در مرحله چسباندن الیاف‌ها به آنها رزین نیز اضافه شود. ضخامت و چگالی محصول مطابق درخواست مشتری تعیین خواهد شد. علاوه بر پایین بودن ضریب انتقال دما، پشم سنگ عایق خوبی برای صوت و حریق نیز محسوب می‌شود.

در ادامه به معرفی انواع آن می‌پردازیم. بعد از آشنایی با انواع مدل‌ها به این سوال پاسخ خواهیم داد که پشم سنگ از کجا بخرم.

 

انواع پشم سنگ

نکته دیگری که پیش از طرح سوال پشم سنگ از کجا بخرم قابل توجه است، شناخت انواع مدل‌های پشم سنگ است. هرچه شناخت شما از این مدل‌ها بیشتر باشد، هنگام خرید انتخاب درست‌تر و کاربردی‌تری خواهید داشت.

پشم سنگ در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود. هدف از این کار افزایش سطح کارایی این محصول در پروژه‌های مختلف است. طبیعتا قیمت پشم سنگ متناسب با مدل انتخابی متفاوت خواهد بود.

 

انواع پشم سنگ

 

تفاوت انواع مدل‌های پشم سنگ در ساختار ظاهری آنهاست. به همین علت هر کدام از مدل‌ها کاربردی مخصوص به خود دارند. انواع پشم سنگ عبارت است از:

پشم سنگ فله

در این مدل پشم سنگ به صورت خام برای مصرف به بازار عرضه می‌شود. مورد استفاده پشم سنگ فله مربوط به بخش‌هایی از یک پروژه است که شکل هندسی مشخصی نداشته و صرفا با پشم سنگ پر می‌شود.

پشم سنگ تخته‌ای

یکی از پرطرفدارترین انواع پشم سنگ مدل تخته‌ای است. این مدل با نام پشم سنگ پانلی نیز شناخته می‌شود. در این مدل برای عایق‌بندی انواع سقف و دیوار استفاده می‌شود.

پشم سنگ رولی

پشم سنگ رولی را می‌توانید با نام پشم سنگ لحافی نیز در بازار پیدا کنید. این مدل بسیار انعطاف‌پذیر است. عایق‌بندی انواع سقف کاذب، کانال تهویه هوا، سوله و دیوار با پشم سنگ رولی امکان‌پذیر است.

 

 

پشم سنگ رولی

پشم سنگ لوله‌ای

یکی از انواع پشم سنگ، پشم سنگ لوله‌ای است. این مدل همانطور که از نام آن پیداست کاربرد پشم سنگ لوله ای مختص عایق‌بندی لوله‌ها و تاسیسات ساختمان است. با توجه به ابعاد متفاوت لوله‌ها، پشم سنگ‌های لوله‌ای نیز با قطرها و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود.

 

پشم سنگ از کجا بخرم تهران

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در خصوص راهنمای خرید پشم سنگ در مقاله‌های پیشین پیدا کنید. حالا که با پشم سنگ به طور مختصر اشنا شدیم به این سوال می‌رسیم که پشم سنگ از کجا بخرم؟ شما می‌توانید پشم سنگ را به دو شیوه خریداری کنید:

• خرید اینترنتی پشم سنگ
• خرید حضوری پشم سنگ

هر کس می‌تواند بسته به شرایط خود مناسب‌ترین روش خرید را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که طبیعتا خرید حضوری انرژی و زمان بیشتری از شما خواهد گرفت. در نتیجه خرید اینترنتی انتخاب راحت‌تری خواهد بود.

 

اینترنتی پشم سنگ از کجا بخرم

ساده‌ترین راه برای سفارش این محصول خرید اینترنتی است. برای این کار اولین و مهم‌ترین گام پیدا کردن یک فروشگاه معتبر با کالای اصل و باکیفیت است. بنابراین با توجه به موارد گفته شده در پاسخ به سوال از کجا پشم سنگ بخریم، نخستین پیشنهاد ما به شما سایت سالار فایبر گلاس است.

گروه سالار فایبر گلاس بیش از دو دهه است که در زمینه تولید پشم سنگ و انواع تجهیزات و ملزومات ساختمانی فعالیت می‌کند. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت‌نامه اصالت کالا هستند. در عین حال خیالتان از بابت به صرفه بودن قیمت محصولات این شرکت راحت باشد.

نکته مثبت درباره خرید از سالار فایبر گلاس این است که در صورت نیاز می‌توانید به طور رایگان از کارشناسان سایت مشاوره رایگان برای خرید دریافت نمایید. این شرکت تاکنون پروژه‌های بسیاری برای مراکز شناخته شده از جمله شهرداری تهران، شرکت میهن و دانشگاه تهران انجام داده است.

البته فروشگاه‌های اینترنتی دیگری نیز هستند که برای خرید پشم سنگ مناسب می‌باشند. در صورت تمایل می‌توانید به سایت این فروشگاه‌ها نیز مراجعه نمایید. برخی از این سایت‌ها عبارتند از کهن عایق، عایق آنلاین و مرکز آهن.

 

سالارفایبرگلاس

خرید حضوری پشم سنگ

با وجود راحت بودن خرید اینترنتی و تلفنی، باز هم برخی افراد ترجیح می‌دهند به شکل حضوری اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و این سوال برایتان پیش آمده است که پشم سنگ از کجا بخرم در این بخش به معرفی مرکز فروش پشم سنگ در تهران می‌پردازیم.

اولین گزینه پیشنهادی فروشگاه‌های محلی هستند. ممکن است در منطقه زندگی شما فروشگاه‌هایی وجود داشته باشند که به شکل محدود اقدام به فروش پشم سنگ می‌کنند. البته دقت داشته باشید که احتمالا محصولات این فروشگاه‌ها تنوع بالایی نخواهند داشت.

دومین گزینه بازار آهن مکان است. این بازار در جنوب بزرگراه آزادگان، نزدیک پل صنیع خانی، بالاتر از محله صالح آباد شرقی قرار گرفته است. در بازار آهن مکان انواع مصالح ساختمانی اعم از آهنی و غیرآهنی به فروش می‌رسد.

گزینه سوم برای کسانی که می‌پرسند در تهران پشم سنگ از کجا بخرم، محله پامنار است. در این محله انواع پشم سنگ، پشم شیشه و محصولات مربوط به عایق کاری برای فروش عرضه می‌شود. با توجه به تنوع فروشگاه‌های موجود در این منطقه، با کمی جستجو می‌توانید خریدی ایده‌آل داشته باشید.

 

سخن پایانی
در این مطلب تلاش کردیم تا پاسخی جامع به این سوال دهیم که پشم سنگ از کجا بخرم. ممکن است شما نیز از جمله افرادی باشید که وقت و حوصله مراجعه به مراکز فروش حضوری را ندارید.

در چنین حالتی اگر این سوال برایتان ایجاد شده که از کجا پشم سنگ بخریم تنها با یک تلفن می‌توانید با واحد فروش سالار فایبر تماس بگیرید. در هرکجای ایران باشید، این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما را تحویل خواهد داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *