پلکسی گلاس از کجا بخریم؟


پلکسی گلاس از کجا بخریم؟ در مقاله پیش رو قصد داریم ضمن معرفی انواع پلکسی به این سوال نیز پاسخ دهیم. پلکسی گلاس به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش کاربردهای متعددی دارد. اما شناخته‌شده‌ترین کاربرد آن به عنوان جایگزین شیشه است.

با توجه به اقتصادی بودن قیمت پلکسی گلاس، در صورت تمایل به خرید این محصول اگر این سوال برای شما هم ایجاد شده است که ورق پلکسی یا همان طلق شیشه ای از کجا بخریم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

انواع پلکسی گلاس

شناخت کامل محصول از الزامات یک خرید ایده‌آل است. هرچه دانش و آگاهی شما از محصول مد نظرتان بیشتر شود، می‌توانید انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. در همین راستا در این بخش به طور مختصر به شما می‌گوییم که ورق پلکسی گلاس چیست و انواع آن کدامند.

پلکسی گلاس که با نام‌های ورق اکریلیک و طلق شیشه‌ای نیز شناخته می‌شود، نوعی ترموپلاستیک است. جالب است بدانید که سابقه استفاده از این محصول به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد. این محصول به علت شفافیت بالا، در پروژه‌های مختلف به عنوان جایگزین اصلی شیشه به کار گرفته می‌شود.

حالا که به شکل مختصر دانستیم این محصول چیست، به معرفی انواع این محصول می‌پردازیم. بعد از آشنایی با انواع مدل‌ها به این سوال پاسخ خواهیم داد که ورق پلکسی گلاس از کجا بخریم.

 

  1. پلکسی گلاس شفاف

ساده‌ترین و شاید پرفروش‌ترین مدل ورق پلکسی همین مدل است. خوب است بدانید که میزان شفافیت پلکسی گلاس ساده از شیشه هم بیشتر است. درصد شفافیت شیشه 90 درصد تخمین زده می‌شود.

در حالی که ورق پلکسی گلاس شفاف می‌تواند تا 92 درصد نور را از خود عبور دهد. همچنین اجسام از پشت این محصول به طور کامل قابل مشاهده هستند.

 

پلکسی شفاف

 

مطالعه بیشتر: شفافیت ورق پلکسی

  1. پلکسی گلاس مات

ورق پلکسی گلاس مات برخلاف نمونه شفاف آن، تصاویر را از پشت خود نشان نمی‌دهد. از ورق پلکسی مات معمولا درصنعت تبلیغات و مکان‌هایی که نیاز به فضای شخصی است، استفاده می‌شود مانند حمام. پلکسی مات می‌تواند در مدل‌های ساده و رنگی تولید شود.

 

پلکسی مات

 

  1. پلکسی گلاس ترنسپارنت

ورق‌های ترنسپارنت در حقیقت پلگسی گلاس‌های شفاف هستند که در رنگ بندی‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند. ورق پلکسی‌های ترنسپارنت را می‌توان با شیشه‌های رنگی مقایسه کرد. چرا که تصاویر و اشیا به شکل واضح از پشت این محصول قابل مشاهده است.

 

پلکسی ترنسپارنت

 

  1. پلکسی گلاس uv دار

ویژگی متمایز کننده این مدل وجود لایه‌ای ضد اشعه ماورا بنفش روی سطح ورق پلکسی گلاس است. این محصولات به شکل ویژه برای پروژ‌ه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در محیط باز اجرا می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ورق پلکسی گلاس جدا از جایگزینی با شیشه، استفاده برای ساخت استند، بیلبورد و اشیا تزیینی است. برای چنین پروژه‌ها و کاربردهایی بهترین انتخاب ورق پلکسی گلاس uv دار است.

 

پلکسی uv دار

 

ابعاد ورق پلکسی گلاس

پرفروش‌ترین ابعادی که برای ورق پلکسی گلاس وجود دارد 122×183 سانتی متر است. این سایز در بازار با عنوان ورق کامل شناخته می‌شود. در صورت نیاز به اندازه‌ای کوچک‌تر می‌توانید به فروشنده اطلاع دهید. فروشنده ورق را در ابعاد سفارشی شما برش زده و بخش‌های اضافی را جدا خواهد کرد.

ضخامت ورق پلکسی گلاس نیز بسیار متنوع است. غالبا از مدل‌های نازک‌تر برای ساخت اشیا تزیینی یا لوح‌های تقدیر استفاده می‌شود. اندازه ضخامت‌ها از ۱ میلی متر آغاز شده و ضخیم‌ترین آنها ۱۰ میلی متر دارد‌.

دانستن این نکته خالی از ذکر نیست که ورق پلکسی با ضخامت ۸/۲ در بازار با عنوان ورق ۳ میلی متری شناخته می‌شود‌. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید به راهنما خرید پلکسی گلاس مراجعه کنید. حالا می‌رسیم به این سوال که اساسا ورق پلکسی گلاس از کجا بخریم؟

 

اینترنتی پلکسی گلاس از کجا بخریم

برای خرید پلکسی گلاس دو راه پیش روی شما قرار دارد؛ خرید اینترنتی و خرید حضوری. برای خرید اینترنتی در گام نخست باید به یک سایت معتبر مراجعه کنید.

و اما برای خرید اینترنتی پلکسی گلاس از کجا بخریم؟ در این بخش چند مورد از بهترین و شناخته‌شده‌ترین سایت‌های فروش طلق شیشه ای را معرفی می‌کنیم.

سالار فایبر گلاس

شرکت سالار فایبر گلاس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده فایبر گلاس و پلکسی گلاس در ایران است. این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع تجهیزات و مصالح ساختمانی یکی از باکیفیت‌ترین ورقه‌های پلکسی گلاس را به بازار عرضه می‌کند.

اگر قصد خرید اینترنتی داشته و این سوال برای شما مطرح است که پلکسی گلاس از کجا بخریم، پیشنهاد ما به شما گروه سالار فایبر گلاس است.

برای آگاهی از آخرین قیمت‌های بازار و سفارش محصول کافی است تا با واحد فروش شرکت تماس بگیرید. تمامی محصولات سالار فایبر دارای ضمانت اصالت کالا هستند. همچنین خوب است بدانید که سالار فایبر گلاس به طور رسمی نمایندگی پلیمر طلایی یزد را بر عهده دارد.

 

سالار فایبرگلاس

 

سایت لیزر کات

این سایت نسبت به فروشگاه‌های دیگر نسبتا جدیدتر است. شرکت لیزر کات فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد‌. با این وجود ویژگی‌های قابل توجه سایت توانست ظرف مدت کوتاهی به محبوبیت این فروشگاه بیافزاید.

اما سایز کوچک طلق شیشه ای از کجا بخریم؟ یکی از ویژگی‌های مهم لیزر کات قابلیت سفارش سایز کوچک‌تر از ورق کامل از طریق سفارش اینترنتی است. انواع ورق و باکس پلکسی گلاس اصلی‌ترین محصولات سایت لیزر کات را تشکیل می‌دهند.

 

لیزرکات

 

سایت پامنار

یکی دیگر از سایت‌های شناخته شده در زمینه فروش ملزومات ساخت و ساز، سایت پامنار است. پامنار از سال ۱۳۹۴ در این زمینه فعالیت می‌کند. پیش از خرید می‌توانید از راه‌های ارتباطی اقدام به دریافت مشاوره به صورت رایگان نمایید.

بعد از خرید، امکان پیگیری سفارش برای شما وجود خواهد داشت. همچنین خوب است بدانید که در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با کسب هماهنگی‌های لازم محصول خریداری شده را مرجوع نمایید.

 

پامنار

پلکسی گلاس از کجا بخریم تهران

حالا اگر شما در شهر تهران زندگی می‌کنید و یا قصد خرید پلکسی گلاس از تهران را دارید، از کجا می‌توانید این محصول را تهیه کنید؟

اولین گزینه شاید فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی باشند. با کمی جست و جو در محله‌ای که خانه دارید حتما می‌توانید مغازه‌های فروش تجهیزات فنی بیابید. ممکن است برخی از این فروشگاه‌ها ورق پلکسی گلاس برای فروش داشته باشند. البته از این مکان‌ها نمی‌توان انتظار تنوع در محصولات داشت.

گزینه بعدی بازار آهن مکان است. این بازار در حاشیه اتوبان آزادگان قرار دارد. آهن مکان را شاید بتوان بزرگ‌ترین مرکز فروش تجهیزات صنعتی آهنی و غیرآهنی دانست. دفاتر بسیاری در این بازار انواع مدل‌های ورق پلکسی گلاس را به مشتریان عرضه می‌کنند.

اما اگر مراجعه به هیچکدام از این بازارها برای ما امکان پذیر نباشد، طلق شیشه ای از کجا بخریم؟ حالت سوم مراجعه به برخی بورس‌های فروش محلی است. در برخی محله‌های تهران فروشگاه‌ها و مغازه‌های فروش پلکسی گلاس به شکل متراکم‌تری ارائه خدمات می‌کنند‌. یکی از این محله‌ها پامنار است.

در محله پامنار فروشگاه‌های متعددی برای خرید ورق پلکسی وجود دارد. محله دیگر که تعداد مغازه‌های فروش تجهیزات ساختمانی در آنها بیشتر از محلات دیگر است نظام آباد است. در حوالی خیابان گرگان چندین دفتر و فروشگاه برای فروش ورق پلکسی وجود دارد.

 

کلام پایانی

برای پاسخ به این سوال که پلکسی گلاس از کجا بخریم، در این مقاله چندین سایت و مرکز فروش حضوری ورق پلکسی را به شما معرفی کردیم.

حالا که دانستیم طلق شیشه ای از کجا بخریم به عنوان آخرین نکته خوب است بدانید که برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر درباره این محصول پرطرفدار، می‌توانید با مشاورین سالار فایبرگلاس تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *