کارتن پلاست از کجا بخرم؟


کارتن پلاست از کجا بخرم؟ این سوالی‌ست که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

کارتن پلاست یک محصول کاربردی بوده و اصلی‌ترین ویژگی آن مقاومت بالایش می‌باشد. برای آشنایی با مراکز فروش کارتن پلاست و برخی از مهم‌ترین کاربردهای این محصول شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می‌کنیم.

آشنایی با کارتن پلاست

کارتن پلاست محصول پرکاربردی است، اما پیش از آشنایی با ویژگی‌ها و کاربرد، خوب است اول بدانیم کارتن پلاست چیست؟

کارتن پلاست یک محصول نسبتا جدید در بازار محسوب می‌شود و از قرار گرفتن دو سطح مقاوم روی هم تشکیل می‌شود. ماده تشکیل دهنده این محصول در اکثر موارد پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن است.

با این وجود کارتن پلاست ممکن است از هر ماده مقاوم دیگری تولید شود. با توجه به افزایش توجه به حفظ محیط زیست، یکی از دلایل محبوبیت این محصول امکان بازیافت آن است.

 

آشنایی با کارتن پلاست

 

انواع کارتن پلاست

کارتن پلاست انواع مختلفی دارد. ظاهر و ویژگی‌های هرکدام از این مدل‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل پیش از فکر کردن به اینکه کارتن پلاست از کجا بخرم، بهتر است با انواع کارتن پلاست آشنا شوید.

این امر لازمه و پیش نیازی برای انتخاب مناسب‌ترین نوع کارتن پلاست خواهد بود. انواع کارتن پلاست عبارتند از:

• کارتن پلاست ساده
• کارتن پلاست یو وی دار
• کارتن پلاست کندویی
• کارتن پلاست عمودی

کاربرد کارتن پلاست

مقاومت بالا و خاصیت ضد اشتعال بودن باعث شده تا کارتن پلاست کاربرد بسیاری در صنایع شیمیایی، کشاورزی و ساختمان سازی داشته باشد. این ویژگی‌ها امکان جابه‌جایی کارتن پلاست را به میزان بالایی سهل خواهد کرد.

کارتن پلاست امکان اتصال به سایر اشیا دیگر به واسطه منگنه و چسب را دارد. همین ویژگی موجب شده است تا این محصول به یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها در صنعت تبلیغات و بسته‌بندی انواع محصولات تبدیل شود. همچنین با توجه به دوام بالای این محصول، از کارتن پلاست به عنوان استندهای فروشگاهی نیز استفاده می‌شود.

علاوه بر مواردی که پیشتر گفتیم، کارتن پلاست وزن بسیار سبکی داشته و در برابر تغییرات دمایی و صدا عایق مناسبی است. این ویژگی‌ها سبب شده تا از کارتن پلاست برای دکوراسیون و چیدمان منزل یا محیط کار استفاده شود.

در نهایت به این نکته نیز توجه داشته باشید که بر خلاف بسیاری از محصولات پلاستیکی، کارتن پلاست فاقد مواد شیمیایی سمی است. به همین علت آسیبی به محیط زیست وارد نکرده و کاملا قابل بازیافت می‌باشد.

در صورتی که از خود می‌پرسید کارتن پلاست از کجا بخرم در ادامه بهترین مراکز برای فروش این محصول را معرفی می‌کنیم.

 

کارتن پلاست از کجا بخرم تهران

 

 

کارتن پلاست از کجا بخرم تهران

در این بخش به این سوال پاسخ خواهیم داد که کارتن پلاست از کجا بخرم؟ شما می‌توانید کارتن پلاست را به طور اینترنتی یا حضوری خریداری کنید.

طبیعتا خرید اینترنتی می‌تواند نقش موثری در صرفه‌جویی زمان شما داشته باشد. در ادامه مطلب شما را با بهترین و معروف‌ترین سایت‌هایی که در زمینه فروش کارتن پلاس فعالیت می‌کنند آشنا خواهیم نمود.

1. سالار فایبر گلاس

فروشگاه‌ اینترنتی که به شما معرفی می‌کنیم یکی از معتبرترین مراکزی است که در زمینه فروش کارتن پلاس فعالیت می‌کند. گروه صنعتی سالار فایبر بیش از دو دهه است که در زمینه تولید انواع کارتن پلاس، ورق فایبر گلاس، پلی کربنات و سایر تجهیزات صنعتی و پلیمری فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با تماس با مشاورین سایت علاوه بر اطلاع از آخرین قیمت کارتن پلاست، اطلاعات مورد نظر برای انتخاب بهترین گزینه را به دست آورید. با خرید کارتن پلاست از سایت سالار فایبر می‌توانید از کیفیت محصول مدنظر اطمینان حاصل نمایید.

 

مرجع خرید کارتن پلاست

 

2. ایران کارتن پلاست

کارخانه فروشگاه ایران کارتن پلاست فعالیت خود را بیش از ۲۰ سال پیش یعنی در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد. این کارخانه از همان زمان با وارد کردن ماشین آلات تولید ورقه پروپیلن به طور تخصصی اقدام به تولید کارتن پلاست نمود.

ایران کارتن پلاست مسیر پیشرفت را به سرعت طی کرده و موفق شد در سال ۸۵ گواهینامه بین المللی تایید کیفیت را دریافت نماید. محصولات باکیفیت این شرکت علاوه بر مشتریان داخلی در کشورهای خارجی نیز دارای بازار فروش است. برای اطلاع آخرین قیمت کارتن پلاست بهتر است با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

کارتن پلاست خرید

 

3. پامنار

پامنار یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که در زمینه فروش کارتن پلاست و سایر تجهیزات عمرانی و ساختمانی دیگر فعالیت می‌کند. مجموعه پامنار حدودا از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرد.

شما می‌توانید در صورت تمایل از طریق چت آنلاین، شماره واتساپ و همچنین تماس تلفنی با مشاورین متخصص پامنار ارتباط برقرار کرده و پیش از خرید، راهنمایی و مشورت مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

یکی از دیگر نکات مثبت درباره شرکت پامنار این است که اگر از محصول خریداری شده ناراضی بودید تحت شرایط مندرج در مقررات عودت کالا، می‌توانید آن را به شرکت مرجوع نمایید.

 

کارتن پلاست کجابخرم

 

4. آریا پلاستکو

یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه فروش انواع ورق‌های پلیمری و صنعتی فعالیت می‌کندآریا پلاست است.

آریا پلاست با بسیاری از معتبرترین کارخانه‌های داخلی و خارج از ایران همکاری دارد. تفاوتی نمی‌کند که در کدام شهر و استان زندگی می‌کنید. این شرکت می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شفارش‌های مشتریان خود را به تمامی نقاط ایران ارسال نماید.

 

سایت خرید کارتن پلاست

 

مراکز خرید حضوری کارتن پلاست

با وجود مزایای فراوان خرید اینترنتی، برخی از افراد ترجیح می‌دهند محصولات مدنظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند‌. در این بخش چند مورد از مکان‌هایی که به عنوان مرکز فروش کارتن پلاست در تهران شناخته می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

اصلی‌ترین مکانی که به عنوان بورس فروش کارتن پلاست در تهران شناخته می‌شود، محله پامنار است. در پامنار فروشگاه‌های متعددی اقدام به فروش انواع کارتن پلاست کرده‌اند. تنوع محصولات در فروشگاه‌های پامنار بسیار بالاست. برای مشتریان سختگیری که تمایل به خرید حضوری دارند، بهترین انتخاب رفتن به محله پامنار است.

بازار آهن مکان یکی دیگر از انتخاب‌ها برای خرید کارتن پلاست است. این بازار در ضلع جنوبی پل صنیع خانی واقع در بزرگراه آزادگان قرار دارد. البته همانطور که از نام این مرکز پیداست، بازار آهن مکان بورس فروش تجهیزات آهنی است. با این وجود افراد می‌توانند انواع محصولات غیر آهنی و غیر فلزی از جمله کارتن پلاست را در دفاتر فروش این مرکز پیدا کنند.

از دیگر مکان‌هایی که می‌توانید برای خرید کارتن پلاست به آنها مراجعه کنید، حوالی پل پارک وی و خیابان ولیعصر است. به این نکته توجه داشته باشید که فروشگاه‌های این مناطق پراکنده بوده و ممکن است تنوع محصولات آنها به اندازه پامنار و بازار آهن مکان نباشد.

 

نکاتی که قبل از خرید کارتن پلاست باید به آن توجه کنیم

  1. از نکات مهم قبل از خریدکارتن پلاست توجه به نوع و کاربردی است که کارتن پلاست دارد.
  2. نکته بعدی که باید به آن دقت کنید سایز کارتن پلاست است که باتوجه به کاربردی که دارند در ضخامت و اندازه های مختلفی تولید می‌شوند.
  3. بررسی کیفیت و استاندارد بودن کارتن پلاست از دیگر نکاتی است که حین خرید باید به آن توجه داشته باشید.
  4.  از به روز بودن قیمت محصولات مطمئن شوید.
  5. قبل از خرید اینترنتی حتما از ای‌نماد و معتبر بودن درگاه بانکی اطمینان حاصل کنید.

 

سخن پایانی
با توجه به مزایای بی‌نظیر و کاربردهای فراوان کارتن پلاست ممکن است این سوال برای شما نیز ایجاد شود که از کجا کارتن پلاست بخرم؟

در این مقاله تلاش کردیم بهترین و معتبرترین مراکز برای خرید اینترنتی و حضوری کارتن پلاست را به شما معرفی کنیم.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر مشاورین ما در سایت سالار فایبر گلاس آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *